to "ja.. 09-10-01, 18:47:53
|
Pole minu asi vabandada, mind huvitab, kelle tellimusel see palagan lavastati! |
-0
+0
|
|
Lugupeetud targutaja 11-10-01, 09:49:46
|
Lugege ka peo korraldajate selgitust. Otse kümnesse! |
-0
+0
|
|
Noneh! 11-10-01, 19:25:15
|
Mitut politseiprefekti Eestile vaja oligi? Kas Kalle on ärevuses? |
-0
+0
|
|
Mati 11-10-01, 22:32:14
|
Õpsid ärevil! Kõik teavad,et pidudel õpilased purjutavad. Tore,et politsei õpetajate kohustused endale võttis.Ärge korraldage üritusi,kui õpetajad ei suuda koolides korda tagada. |
-0
+0
|
|
Kuule Mati 12-10-01, 16:10:26
|
Koolis oli kord majas. Korravalvurid linnas pabistavad, et äkki lüüakse mõni prügikast kummuli. Oi, oi, oi. Joodi enne, juuakse praegu ja juuakse tulevikus. Tehku politsei või omavalitsus mis tahes. Vot nii on lood. |
-0
+0
|
|
Piret Lang,KG 21lend porthos@ut.ee 12-10-01, 17:35:09
|
Seda minagi, et juuakse. Isegi liiga palju. Aga iga inimene ise teab, mida ja millal ta oma tervisega teeb. Olgu ta siis alaealine või mitte. Purjutamist tuleb ette ühiskonna kõigis kihtides, miks on õpilaskond erinev poliitikutest? Ma olen nõus, et avalikkusel on õigus teada (st.lehest lugeda), aga see vahejuhtum ei tee KG-st halvemat kooli. Mitte mingil juhul. Sest üldiselt: KG - ja tahadki koolis käia, nagu direktor Toomas Takkis alati rõhutab. |
-0
+0
|
|
Mati 12-10-01, 23:46:14
|
Noh,käige siis edasi. Ja purjutage edasi. Kui Teie arvates Piret probleemi pole. |
-0
+0
|
|
Piret Matile porthos@ut.ee 14-10-01, 17:15:59
|
Ma ei väida, et probleemi pole, aga et seda tuleks nii suure kella külge panna ja selle üle veel tükk aega suud pruukida. Midagi konkreetset tuleks ära teha, mitte rääkida, et küll need koolilapsed on koledad joodikud ja oi oi oi ja ai ai.. |
-0
+0
|
|
Matile 14-10-01, 17:27:25
|
Soovitad kangesti pidusid mitte korraldada, kui õpetajad korda pidada ei suuda. Küll nad suudavad, aga mis siis politsei töö on? Politsei ongi selleks, et korda pidada. Selle eest nad palka saavad. Või kuidas? |
-0
+0
|
|
Mats kuule 17-10-01, 21:19:16
|
Loe tänast MM ka. |
-0
+0
|
|