Reede, 24. september Tee avaleheks |Hakka fänniks!
saarlane.ee
  Kalender
  Kontaktid
  Dokumendid
  Lemmikviited
  Koputaja
  Kasutaja profiil
Uudised
  Saaremaa
  Hiiumaa
  Eesti
  Välismaa
  Uus meedia
  Arhiiv
Kuulutused
Foorum
Kuhu minna?
Mängud
E-kaart
Galerii
Kataloog
I-kaart
Webmail
Naljanurk
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
Täna kell 23:20
Temperatuur: 9.7°C
Õhurõhk: 749.4 mmHg
Õhuniiskus: 96 %
Tuule kiirus: 1.5 m/s
Vaata täpsemalt >
  E-post Parool .Uus kasutaja | Unustasin parooli
 
  | saada sõbrale | kommentaarid e-postile |  
  Parvlaevasadamates ees 380 miljoni krooni ulatuses ehitustöid  
 
Järgmised Viimased
24 kommentaari
 
 
savisaar kodumaale 13-12-06, 18:35:40
Selge on see, et saarlastel ei tasu ühtse venemaa eesti filiaali seltsimehi EW RIIGIKOKKU valida. nende peamees sm. burešin ütles, et tema ajal silla ehitamist ei juhtu. SAARLASED! anname sellele peaokupandile savisaarele võimaluse puhata ja tegelda vene impeeriumisse repatrieerumisega. SAARLASED vajavad silda.
-0   +0
vallo 14-12-06, 10:18:48
vali keda tahad, kommentaator. Sild ehitatakse siis, kui sillaehitajad lõpetavad vassimise silla ehitusaja ja maksumusega. Kui sa siiani usud, et 6 km pikkune sild ehitatakse 2 miljardi krooni eest, siis võid ju ka uskuda, et selline sild tasub ära.

Tegelik tänane elu Euroopas näitab miskit muud: http://www.sloleht.ee/2006/11/03/valismaa/209552/

Tegelik silla mitteehitamise põhjus ei ole selles, et ei taheta teha vaid selles, et keegi ei hakka kulutama väikeriigi 30 tuhande elanikuga saare jaoks 1 miljarditki EUROT. Aeg oleks leppida sellega.

-0   +0
saare naine 14-12-06, 10:27:18
usun, et uus sild oleks aastaga valmis kui kaotataks piletite broneerimise võimalus ja ka poliitikud ning ärimehed peaks koos tavaliste inimestega praamijärjekorras tunde ootama.
-0   +0
Saare Naisele 14-12-06, 10:49:47
hea Saare Naine, anna oma ajale rahaline väärtus ja näed, et Sinulgi kuluks pisut ette mõelda, broneerida pilet ja saada ilma tunde ootamata praamile - arvan Sinu õigeaegne kojusaamine on rohkem väärt kui 50 krooni
-0   +0
Kadaksaar 14-12-06, 11:02:24
SILDA, SILDA, SILDA
Kõrini sellest parvetamisest
-0   +0
Saare Mees 14-12-06, 11:03:54
Ja loogiline majanduslik mõtlemine oleks nii, et bronneeritud pilet maksaks 50.- kr VÄHEM kui juhuslikul ajal kaikassast ostetud pilet.
Kui nüüd ajale väärtust anda, siis oleks sillal juhtpositsioon ükskõik millise bronneerimisviisiga võrreldes. Miks? Keskmine kiirus selle teekonnalõigu läbimiseks suureneks oluliselt. Vist isegi lausa kordades.
Lisaks väheneks ka keskkonnareostus.
-0   +1
st 14-12-06, 11:10:59
annaks nüüd lahendamiseks ühe praktilise ülesande ka!

ütleme et saarlasel on vaja reede õhtul kell 20:00 - 22:00 pealinnas olla ja siis järgmine hommik kodusaarel jälle kell 9:00 tööpostil olla.

Ootaks kõgi lugejate aktiivset osavõttu ja vastust antud küsimustele?

1. kas see on üldse praeguse praamide sõidugraafikuga võimalik?
2. mis kell see saarlane peaks hakkama reede sõitma et kindlasti praamiga üle saada ja 20:00-ks tallinnas olla?
3. kui ta üldse tallinna jõuab siis mis kell ta peaks sealt hakkama tagasi sõitma?
4. kui kaua kulub selleks jamaks aega sadamas passides?
5. kui kiiresti saaks sama asja tehtud kui praamide asemel oleks sild mis avatud 24h?
-0   +1
uru 14-12-06, 12:04:03
Sild võib ju muidugi tore olla! Aga kas sealt teie meelest saaks alati üle? Kahtlen! Mõelge nüüd kui tihti on meil tuul üle 15-20 m/sek, aga sellise tuulega on näiteks Taani suurtel sildadel liiklus seismas ja taas praamid veel. Kui sajab lörtsi ja teed jäätuvad, siis mõelge kui kiiresti suudavad me teedehooldajad seda libedust tõrjuda? Aga sild jäätub veelgi kergemini ja sellel libeduse tõrjumine pole lihtsam kui tavalisel teel. Veel kas olete kunagi mõelnud mis tunne sellel silla sõita oleks? Kui paljud teist kardavad kõrgust? Prooviga näiteks minna 9 kordsemaja katusele, kui meeldiv teil seal on olla? Miks ei võiks olla ilmastiku oludele vähem tundlik tunnel, mis ei rikuks ka seda loodus vaadet ja piirkond on ju ikkagi selle nii „oodatud“ natura ala?
-0   +0
st 14-12-06, 12:43:56
sild või tunnel ju mõlemad samaväärsed püsiühenduse variandid ja paremad kui praegune kord niikuinii. Jäätunud silla vastu aitab ilmselt samamoodi libeduse tõrje nagu seda mujal maanteedel tehakse, ei usu et see lisa 6-7 km silla teeosa libedusetõrjet oluliselt raskemaks muudaks. Ka saab ju sõita üle jäätee kui korralikud kummid all talvel lihtsalt kiirus peab olema teeoludele vastav. Kes tahab võib ju ka silla korral pramiga sõita :D
-0   +0
to Saare Naisele 14-12-06, 13:31:01
Loogiline on, et ka ajal on rahaline väärtus. Aga kas Sa seda ka tead, et BRONNID on muutunud juba defitsiidiks. Anna õpetusi, kuidas saaks südasuvel paremini liikuda, et ei peaks vedajat kiruma!
-0   +0
saare naine 14-12-06, 13:42:26
kahjuks ei ole alati võimalik oma plaane kuu aja täpsusega ette näha, et iga kord broneering õnnestuks saada- sest ega ikka ei ole nii, et kui ma täna tahan homsele praamile broneeringut saada, siis alati selle saan. broneeringutel on ka kindel limiit. selliseid pikaajalisi plaane saavad teha ehk mandri inimesed, kes külastavad saaremaad/ muhumaad ehk korra aastas puhkuse raames.

kui mina sõidan saaremaa ja mandri vahet oletame et kaks korda kuus, siis kasutades alati broneeringut, maksan kuus 4x50.-= 200.- ja aastas 12x200.-= 2400.- lihtsalt broneeringute peale, lisaks veel ülevedu. igaühel ei ole kopsakat rahataskut, ometi mandril on tarvis käia.

seetõttu ongi nii, et needsamad suure rahataskuga poliitikud ja ärimehed saavad endale sellist väljaminekut lubada, et alati 50.- lisaks maksavad. tavaline eesti inimene aga ei saa. seetõttu kannatavadki need vähemate võimalustega saarlased, kes peavad tihti saare ja mandri vahel liikuma. ega need inimesed, kes ise praamijärjekorras reede õhtul virtsus või esmaspäeva hommikul kuivastus tavajärjekorras ootama ei ole pidanud, teagi, et selline probleem eksisteerib.
-0   +0
saare naine 14-12-06, 14:04:29
lahendades st ülesannet:
saarlasel on vaja reede õhtul kell 20:00 - 22:00 pealinnas olla ja siis järgmine hommik kodusaarel jälle kell 9:00 tööpostil olla.

1. kas see on üldse praeguse praamide sõidugraafikuga võimalik?
- antud juhul tuleb minnes rihtida reedel kuivastust 17sele praamile. sama päeva õhtul tagasi tulla ei saagi (viimane praam väljub kell 23), seetõttu tuleb leida endale koht kus ööbida kella 03.00- 03.30ni *, et siis hommikusele 06sele praamile jõuda. praktiliselt on see võimalik, aga normaalne see EI ole. töö tegemisest ei saa küll suurt midagi välja tulla.

2. mis kell see saarlane peaks hakkama reede sõitma et kindlasti praamiga üle saada ja 20:00-ks tallinnas olla?
- no oleneb kust saarlane sõitma hakkab- kas sõrvest, kuressaarest või orissaarest. üldjuhul kui broneeringut ei ole, siis tasub sadamas kohal olla juba 30 minutit- 1 tund enne praami väljumist, aga targem oleks minna 16se praamiga, et ikka kindlalt kell 20 päälinna jõuda. kuressaarest peab liikuma hakkama sel juhul kell 14.45 *

3. kui ta üldse tallinna jõuab siis mis kell ta peaks sealt hakkama tagasi sõitma?
- tagasisõitu peaks alustama hiljemalt kell 03.30, parem kui veel 30 minutit varem. *

4. kui kaua kulub selleks jamaks aega sadamas passides?
- mandrile sõites 30 minutit- 1 tund sadamas, saarele sõites sama palju, seega 1-2 tundi. kui aga järjekorrad on nii pikad, et praamile ei mahu, siis kuna praamid käivad kuivastu poolt iga 1 tunni tagant, siis lisada veel 1 tund; ja virtsu poolt 2 tunni tagant, siis lisada 2 tundi- kokku siis 1- 5 tundi.

5. kui kiiresti saaks sama asja tehtud kui praamide asemel oleks sild mis avatud 24h?
- saarlane peaks kuressaarest välja sõitma kell 16.30 * ja tulles veel reede õhtul tagasi, jõuaks ta koju orienteeruvalt kell 01.30 * seega oleks ta laupäeval kell 09.00 tööle jõudes ka veidi magada jõudnud.

* arvestatud on, et sõitja ei ületa lubatud piirkiirust.
-0   +0
Sotu 14-12-06, 14:07:42
Köige etem äriplaan: pronksbronn- 50 EEK; höbebronn- 100 EEK; kuldbronn- 150 EEK; plaatinabronn- 200 EEK-u. Ja tavalisi piletaid ei olegi. Ja sadamas on neli järjekorda ka. Pileti nimeks saab "bronn", mis kirjutatakse vöörsönade leksikumisse sisse. Keik on rahul ja JOKK igatepidi. Kessel raha põle, istugu kodu ahju taga.
-0   +0
To saare naine 14-12-06, 14:55:19
Kas sa ikka oled saare naine, st. saarlane. Ja kui oled,räägi kuidas selleks said.
-0   +0
to uru 14-12-06, 15:27:57
kui tuul on nii tugev et sillale ei lastaks siis ilmselt on ka praamiliiklus häiritud või ei toimi üldse.
-0   +0
 
  Kommentaarid 1 | 2 - Järgmised >>  
 
Lisa oma kommentaar
Nimi
E-Post
 
 
 
 
  Otsing Saarlasest
Saada meile vihje sündivast uudisest:


Sinu e-post:

5+4= (summa sõnaga)

» Austria parlamendis kasutati COVID-19 kiirtesti CocaCola peal – test osutus positiivseks (70)
» Endise tippkommunisti euroametisse soovitanud Parts sõidab Brüsselisse kommunismi hukka mõistma (9)
» Saarlased alustavad teenistust Afganistanis (9)
» Kaitsja vaidlustas Saaremaa surmaavarii põhjustaja süüdimõistmise (1)
» ERR: Vaktsineeritud õpetaja tekitas koroonakolde (6)
» Intervjuu Carmen Pritsoniga sai avalik olla vaid 12h. (2)
» Politsei: Koolitee tuleb koos lapsega mitu korda läbi käia (1)
» Kalle Grünthal: Üleskutse kõikidele vabaduse eest seisjatele (5)
» NyxAir alustas lende Tallinna-Kuressaare liinil (6)
» Valmis Saaremaa riigigümnaasium (1)
  Kas vaktsineerid end, koroonaviiruse vastu?  
  Jah.  
  Ei.  
  Võibolla.  
  Olen juba vaktsineeritud.  
  Tulemus

Soovita hääletust
 
© Deevision Webgraphics Kontakt | Reklaam | Screensaver | Rss | Külastajaid 2144 Veebimajutus: www.eq.ee