Laupäev, 30. september Tee avaleheks |Hakka fänniks!
saarlane.ee
  Kalender
  Kontaktid
  Dokumendid
  Lemmikviited
  Koputaja
  Kasutaja profiil
Uudised
  Saaremaa
  Hiiumaa
  Eesti
  Välismaa
  Uus meedia
  Arhiiv
Kuulutused
Foorum
Kuhu minna?
Mängud
E-kaart
Galerii
Kataloog
I-kaart
Webmail
Naljanurk
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
  E-post Parool .Uus kasutaja | Unustasin parooli
 
  | prindi | saada sõbrale | kommentaarid e-postile |  
  Maakonna bussiliinide graafik hõreneb  
  Bussiettevõte GoBus on sunnitud alates sügisest maakonnasiseseid bussiliinide sõidugraafikuid hõrendama ja mõnes kohas bussiliine kokku viima, sest ei saanud maavalitsuselt küsitud dotatsioonile majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumist piisavalt lisaraha.

“Eks see mõjub natuke tervendavalt, et lisaraha saime, kuid on ilmselgelt pettumus, sest tegelikult peaks see summa olema kaks korda suurem, et mäele saada,” ütles bussiettevõtte GoBus Saaremaa osakonna juht Margus Männik majandusminister Juhan Partsi poolt Saare maakonnale maanteetranspordi toetuse reservist täiendavalt eraldatud 1 285 000 krooni kohta.

“See summa on ilmselt Kuressaare linnaliinidega kahe peale, pole teada, kui palju meie sellest saame,” lisas Männik. Saare maavalitsus taotles majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumilt lisadotatsiooniks 2,47 miljonit krooni.

Saare maavalitsuse majandusosakonna juhataja asetäitja Olev Tõru sõnul ministeeriumi eraldatud raha kahe bussiettevõtte vahel täpselt pooleks kindlasti ei jaotata. “Aluseks võetakse liinikilomeetri hind. GoBus saab suurema osa, kuid raha jagamise otsust veel tehtud ei ole,” ütles Tõru. GoBus ja Atko Gruppi kuuluv Harjumaa Liinid taotlesid maavalitsuselt umbkaudu 2,5 miljonit krooni lisaraha.

Septembriks selge

Ka alates 1. juunist maakonnasisestel liinidel rakendunud kahekroonine piletihinna tõus ei korva GoBusi Saaremaa juhi Margus Männiku sõnul kaugeltki bussiettevõtte kulutusi. “Hakkame graafikut optimeerima. Paiguti läheb liinigraafik harvemaks ja mõnes kohas liinid ühildatakse. Osa liine läheb pikemaks, mõne saab ka ära jätta,” rääkis Männik.

Milliseid liine see puudutama hakkab, ei osanud Männik veel öelda. “Septembriks peab asi olema selge, rohkem aega meil pole. Muidu juhtub, et maksame liinile nii kaua peale, kuni kütus otsas ja busse enam liinile saata ei saa,” lausus Männik.

Harjumaa Liinide omanikfirma Atko Grupp finantsjuht Meril Sarapuu kinnitas jätkuvalt, et bussijuhtide palga tõusu on võimalik katta kas dotatsiooni või piletihinna tõusuga. “Esmaspäeval on meil maavalitsuses nõupidamine, kus loodame lahenduse leida,” ütles Sarapuu. Harjumaa Liinid jäi kahjumisse bussijuhtide palga tõusu tõttu ja pöördus sellepärast täiendava dotatsiooni saamiseks maavalitsuse poole.

Kihelkonna buss läbi Leisi

AS GoBus peab praegu majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumiga läbirääkimisi, et Kihelkonna kaudu sõitev Tallinna-Kuressaare liinibuss hakkaks edaspidi läbi minema ainult Leisist.

“Kuna liin lüheneb, hakkab buss Tallinnast väljuma hiljem, sest muidu oleks see Tartu bussil kohe järel. Alates Leisist jäävad kellaajad samaks,” ütles Margus Männik.

Algul taotles GoBus liini senisel kujul säilitamiseks lisaraha neljalt vallalt, kus buss läbi sõidab, ja maavalitsuselt, kuid need polnud nõus bussifirmat toetama.
 
  Ahto Jakson Meie Maa 29-06-2007  
 
Jaga | FacebookTwitter  |
 
 
Lisa oma kommentaar
Nimi
E-Post
 
 
 
 
  Otsing Saarlasest
 
<< Juun 2007 >>
ETKNRLP
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
  Kas vaktsineerid end, koroonaviiruse vastu?  
  Jah.  
  Ei.  
  Võibolla.  
  Olen juba vaktsineeritud.  
  Tulemus

Soovita hääletust
 
  Facebook
Neti.ee
Google
Parvlaevade sõidugraafik
Ilmakaart
Krediidipank
Swedbank
SEB
Online raadiod
Lingileht
Saaremaa postiindeksid
 Kaur, Kauri, Tauri 
© Deevision Webgraphics Kontakt | Reklaam | Screensaver | Rss | Külastajaid 3402 Veebimajutus: www.eq.ee