|
|
|
|
prindi | saada
sõbrale |
kommentaarid e-postile | |
|
|
Saarlaste tehtud reklaam sai rahvusvahelise tunnustuse
|
|
|
|
Reklaamiagentuuris Leo Express töötavate saarlaste Rivo Räime ja Anti Naulaineni väljamõeldud Saare Finantsi reklaam “Lihtne laen” võitis Kiievis rahvusvahelisel reklaamifestivalil omas kategoorias pronksi.
29. maist 1. juunini toimunud VIII Kiievi rahvusvahelisel reklaamifestivalil sai Saare Finantsi “Lihtsa laenu” reklaam kolmanda koha välireklaami kategoorias.
Leo Expressi esitatud töö "Pole akent?" rippus mitu kuud Kuressaares Ruubi poe seinal.
”Kuna tegu oli vaid Saaremaa-keskse reklaamikampaaniaga, võib öelda, et Saare Finants on esimene kohalik ettevõte, kelle julge reklaamikasutus on pälvinud nii tähelepanuväärse rahvusvahelise tunnustuse,” sõnas Leo Expressi juhatuse liige Rivo Räim. “Mullu sügisel hakkas Saare Finants pakkuma lihtsalt ja mugavalt laenu ning selle võimaluse tutvustamiseks korraldati ka reklaamikampaania. Kampaania olulise osana planeeritud elusa lamba toomine linna keskväljakule jäi linna vastuseisu tõttu siiski ära.”
Kiievi rahvusvahelisel festivalil osalesid reklaamiagentuurid 36 riigist. Kui lätlased said ühe auhinna ja leedulased jäid hoopis võiduta, siis Leo Express tõi Eestisse koguni kolm võitu.
|
|
|
 |
|
|
MM / Meie Maa 07-06-2007 |
|
|
|
Jaga | |
 | | |
|
|
|
|
|
|
|
|