|
|
|
|
prindi | saada
sõbrale |
kommentaarid e-postile | |
|
|
Eesti Raudtee kärbib kuus 40 miljoni krooni ulatuses kulusid
|
|
|
|
Eesti Raudtee kärbib seoses kaubaveo mahtude olulise vähenemisega oma kulusid ühes kuus keskmiselt 40 miljoni krooni ulatuses.
Pool sellest väheneb seoses töömahu vähenemisega näiteks kütuse, varuosade, remondi ja muude ekspluatatsioonikulude arvelt, ütles ETV24-le Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase.
Ülejäänu tuleb tema sõnul saavutada kulude kokkuhoiuga.
Täiendavalt kokku hoitava summa leidmiseks tuleb Glase sõnul jätkuvalt kokku tõmmata nii raudtee ja veeremi ekspluatatsioonikulusid, kui personali.
"Alanud nädala alguses siirdub täiendavalt korralisele puhkusele, mis kestab minimaalselt kaks nädalat, umbes 200 töötajat ning lähitulevikus veel 200. Kuni püsib lootus, et Eestit idasuunalt läbivad kaubavood raudteel taastuvad, ei hõlma säästukava töötajate koondamist," märkis ta.
Lisaks eelnimetatule hoiab Eesti Raudtee kokku investeeringute arvelt, mida on võimalik edasi lükata või jätta tegemata. "2007.aasta eelarve kohaselt on Eesti Raudtee kavandanud investeeringuid 870 miljoni krooni väärtuses, kuid kujunenud olukord ei lubab investeerida maksimaalselt 350 miljonit krooni."
Lühemaajalise abinõuna on investeeringute külmutamine Eesti Raudtee avalike suhete juhi sõnul mõeldav, kuid pikemaajaliselt kestes avaldab mõju raudtee läbilaskevõimele. "Kindlustamaks liiklusohutust peab raudtee-ettevõte tee seisukorra halvenedes piirama teel liikumiskiirust, mis kaubaliiklusest enam mõjutab reisirongide liikumist," märkis ta.
2006. aasta maiga võrreldes on kuu esimesel 13 päeval kaubaveomaht Eesti Raudteel kahanenud pea kolmandiku võrra ning ettevõtte peab võimalikuks, et see väheneb veelgi.
Kui 2006.aasta mais võttis Eesti Raudtee vastu ööpäevas keskmiselt 32,1 rongi, siis selle kuu esimese 13 päeva jooksul 23,6 rongi.
|
|
|
 |
|
|
14-05-2007 |
|
|
|
Jaga | |
 | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Maurits, Mauri, Maur, Marvo | | |
|