Esmaspäev, 3. oktoober Tee avaleheks |Hakka fänniks!
saarlane.ee
  Kalender
  Kontaktid
  Dokumendid
  Lemmikviited
  Koputaja
  Kasutaja profiil
Uudised
  Saaremaa
  Hiiumaa
  Eesti
  Välismaa
  Uus meedia
  Arhiiv
Kuulutused
Foorum
Kuhu minna?
Mängud
E-kaart
Galerii
Kataloog
I-kaart
Webmail
Naljanurk
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
  E-post Parool .Uus kasutaja | Unustasin parooli
 
  | prindi | saada sõbrale | kommentaarid e-postile |  
  SLK uue laeva ehitab osaliselt BLRT Grupp  
 
   
Balti Laevaremonditehas. Foto: www.bsr.ee
Saaremaa Laevakompanii (SLK) Norra firmast Fiskerstrand Verft tellitava parvlaeva ehitusse kaasatakse ka Balti Laevaremonditehase (BLRT) Grupp, mis muudab aluse odavamaks.

Fiskerstrand Verfti tegevdirektori Rolf Fiskerstrandi sõnul on ettevõte uutest projektidest Eestis väga huvitatud.

"Meid seob aastatepikkune koostöö BLRT Grupiga ja nähes, kuidas Eesti reederid Läänemerel laienevad, üritame kindlasti senist edukat koostööd süvendada ja edasi arendada," lausus Fiskerstrand pressikonverentsil.

SLK juhatuse esimehe Tõnis Rihvki hinnangul on BLRT aastate jooksul end laevaehitajana tõestanud. "Kindlasti on ka majanduslikud põhjused, hind on siin vastuvõetavam kui kusagil mujal," märkis Rihvk ETV24-le.

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi kantsler Marika Priske ütles ETV24-le, et tal on hea Eesti ettevõtte kaasamise üle. "Meie inimesed saavad kogemusi ning võivad tulevikus hakata tegema seda, mida nad täna veel ei tee," märkis ta.

Uus laev suunatakse tõenäoliselt sõitma Rohuküla ja Heltermaa liinile ning sõiduaeg sellel liinil peaks vähenema seniselt poolteiselt tunnilt tunnini. Uus laev on nüüdisaegne, tema ekspluatatsioonikulud on väiksed ja võimaldavad laevakompaniil kulusid kokku hoida.

Sõidunõudlus suureneb laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul ligikaudu kümnendiku ehk 100 000 inimese võrra aastas.

2009. aastal liinile tulev uus laev mahutab 160 sõiduautot ja 400-600 reisijat. SLK-l on eelkokkuleppe järgi võimalik tellida lisaks veel üks või kaks sarnast parvlaeva. Kõik kolm laeva hakkavad sõitma Lääne-Eesti saarte ja mandri vahel ning on vajadusel asendatavad. Laevade jääklass on 1A.

SLK on 1992. aastal asutatud firma, mille tütarettevõtted opereerivad riigisisesestel Kuivastu-Virtsu, Rohuküla-Heltermaa ja Sõru-Triigi liinidel ning Saaremaa-Ventspilsi ja Sillamäe-Kotka laevaliinidel.

Fiskerstrand Verft on ligi 100-aastase ajalooga Norra laevaehitustehas. Firma 2006. aasta maksude-eelne käive oli 50 miljonit eurot. Ettevõttes töötab 250 inimest.
 
  ETV24 / HL Hiiu Leht 02-02-2007  
 
Jaga | FacebookTwitter  |
 
 
Lisa oma kommentaar
Nimi
E-Post
 
 
 
 
  Otsing Saarlasest
 
<< Veeb 2007 >>
ETKNRLP
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
  Kas vaktsineerid end, koroonaviiruse vastu?  
  Jah.  
  Ei.  
  Võibolla.  
  Olen juba vaktsineeritud.  
  Tulemus

Soovita hääletust
 
  Päevapakkumised
Facebook
Neti.ee
Google
Parvlaevade sõidugraafik
Ilmakaart
Krediidipank
Swedbank
SEB
Online raadiod
Lingileht
Saaremaa postiindeksid
 Evald, Eevald, Eevo, Evert 
© Deevision Webgraphics Kontakt | Reklaam | Screensaver | Rss | Külastajaid 1410 Veebimajutus: www.eq.ee