Reede, 22. september Tee avaleheks |Hakka fänniks!
saarlane.ee
  Kalender
  Kontaktid
  Dokumendid
  Lemmikviited
  Koputaja
  Kasutaja profiil
Uudised
  Saaremaa
  Hiiumaa
  Eesti
  Välismaa
  Uus meedia
  Arhiiv
Kuulutused
Foorum
Kuhu minna?
Mängud
E-kaart
Galerii
Kataloog
I-kaart
Webmail
Naljanurk
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
  E-post Parool .Uus kasutaja | Unustasin parooli
 
  | prindi | saada sõbrale | kommentaarid e-postile |  
  Ruhnu saarele hakkab lendama saksa firma (3)  
  Riigihankekonkursi Pärnu–Ruhnu–Kuressaare lennuliini teenindamiseks võitis Saksa firma Luftverkehr Friesland Brunzema und Partner KG.

Saare maavalitsus sõlmib uue operaatoriga avaliku teenindamise lepingu nelja-aastaseks perioodiks, 15. novembrist 2006 – 31. oktoobrini 2010. Riik toetab liini aastas 3,1–3,5 miljoni krooniga.

Lennuk asub Pärnus

Reisid kaheksa reisijakohaga lennukiga Britten-Norman hakkavad toimuma 7–9 kuul aastas, täpne periood lepitakse kokku lepingu sõlmimisel, teatas Saare maavalitsuse majandusosakonna juhataja kt Marek Raud.

Nimetatud aja jooksul peab vedaja tegema nädalas vähemalt kaks reisi marsruudil Pärnu–Ruhnu–Kuressaare–Ruhnu–Pärnu ja kolm reisi marsruudil Pärnu–Ruhnu–Pärnu.

Lennuk hakkab baseeruma Pärnus, kus seda on võimalik talvel garaa˛is hoida. Ilma reisijateta suudab õhusõiduk peale võtta umbes 800 kg kaupa. Marek Raud ütles, et esialgu hakkavad Ruhnu lennukit juhtima sakslased, aga vastavalt tingimustele peab pakkuja tagama liinil eestikeelse teeninduse. Hiljem on pakkujal kavas lennuk mehitada eestlastega.

Liinile tegi pakkumise kolm firmat. Lisaks Saksa ettevõttele veel AS Pakker Avio ja AS Avies.

Kuni 15. novembrini saab Ruhnu saarega ühendust pidada piirivalve laeva või piirivalve lennusalga helikopteri abil.

Oktoobri lõpuni Ruhnuga ühendust pidanud reisi-kaubalaevale Aegna on talvise navigatsiooni limiidiks määratud viiemeremiiline eraldumine kaldast.

Sellise ulatuse määrab ära klassifikatsiooniühingu Det Norske Veritas (DNV) väljastatud klassitunnistus, märkis Marek Raud Meie Maale.

DNV on määranud navigatsioonilimiidi vastavalt rahvusvahelise laadungimärgi konventsioonile (Load Line 1966), mille järgi kehtib suvine limiit 1. aprillist kuni 31. oktoobrini ja talvine 1. novembrist 31. märtsini.

Alumiiniumlaev

Laevakompanii ja maavalitsus saatsid küll Veeteede ametile kirja, milles palusid Aegna sõidurajooni laiendada, kuid amet ei andnud selleks luba.

VTA esindaja Malle Lõhmus põhjendas Meie Maale, et Aegna talvist navigatsioonilimiiti ei olnud võimalik laiendada, kuna laev on alumiiniumkerega – talvised ilmastikuolud on ettearvamatud ja alumiiniumist kere ei pruugi karmides tingimustes vastu pidada.

“Ka laeva uppumatus ei vasta täielikult Stockholmi kokkuleppe nõuetele,” märkis Lõhmus.

Lennud Ruhnu saarele

Ühe otsa lennupilet ruhnlasele hakkab maksma 50 krooni, Ruhnu õpilasele/üliõpilasele 25 krooni, tavapilet täiskasvanule 200 krooni, õpilasele/üliõpilasele 100 krooni ja lapsele vanuses 2–12 aastat 50 krooni.

Allikas: maavalitsus
 
  Mehis Tulk, Andres Sepp Meie Maa 09-11-2006  
 
Jaga | FacebookTwitter  |
 
 
Lisa oma kommentaar
Nimi
E-Post
 
 
 
 
  Otsing Saarlasest
 
<< Nov 2006 >>
ETKNRLP
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
  Kas vaktsineerid end, koroonaviiruse vastu?  
  Jah.  
  Ei.  
  Võibolla.  
  Olen juba vaktsineeritud.  
  Tulemus

Soovita hääletust
 
  Facebook
Neti.ee
Google
Parvlaevade sõidugraafik
Ilmakaart
Krediidipank
Swedbank
SEB
Online raadiod
Lingileht
Saaremaa postiindeksid
 Maurits, Mauri, Maur, Marvo 
© Deevision Webgraphics Kontakt | Reklaam | Screensaver | Rss | Külastajaid 2776 Veebimajutus: www.eq.ee