|
|
|
|
prindi | saada
sõbrale |
kommentaarid e-postile | |
|
|
Erakondadel kulub valimisteks ligi 30 miljonit
|
|
|
|
Kohalike valimiste kampaaniaks kulub suurematel erakondadel kokku ligi 30 miljonit krooni, suurim eelarve on Res Publical.
Möödunud aasta lõpus asutatud erakond Res Publica kavatseb kulutada ligi seitse miljonit krooni. Res Publica pressiesindaja ütles, raha kulub nii tele-, raadio-, väli- kui ka trükireklaamile, samuti ürituste korraldamiseks.
Keskerakonna valimiseelarve pole veel paigas, kuid erakonna pressiesindaja sõnul on selle mahuks 5-7 miljonit krooni. Pressiesindaja ütles, et kampaania maksumus sõltub muuhulgas ka sellest, kui paljudes kohtades Keskerakond oma nimekirjadega välja läheb.
Isamaaliidu kohalike valimiste kampaania ja sealt edasi riigikogu valimisteks valmistumine maksab eelarve järgi 5,4 miljonit krooni. Isamaaliidu pressiesindaja märkis, et kogu see summa koguneb annetustena, parlamendierakondadele ette nähtud toetust riigieelarvest valimistel ei kasutata.
Reformierakonna kampaania maksumuseks kohalikel valimistel on kavandatud 5,2-5,3 miljonit.
Mõõdukate valimiste eelarve on orienteeruvalt 3,5 miljonit krooni, lõplik summa sõltub sellest, kui palju nimekirju erakond valimistele esitab, ja teiste erakondade tegevusest. "Kui teised kulutavad oluliselt rohkem, siis võib juhtuda, et ka Mõõdukatel tuleb operatiivselt reageerida ja oma plaane kampaania käigus revideerida," ütles erakonna esindaja. Mõõdukate uus õunalogo läks maksma umbes 500 000 krooni.
Rahvaliidu valimiskampaania eelarve on 2,7 miljonit krooni, raha selleks koguneb annetustest ning kasutatakse ka riigieelarvest saadavat toetust. "Lage pole peale pannud, kui rahakogumine läheb hästi, siis kulutame ka rohkem," ütles Rahvaliidu pressiesindaja.
Ta märkis, et kampaania juba käib - rahvaliitlased osalesid erakonna nime all Jäneda talupäevadel, rallivõistlusel, korraldatud on korvpallivõistlus ja muid üritusi nii maakondades kui ka Tallinnas.
|
|
|
 |
|
|
MM/BNS Meie Maa 03-08-2002 |
|
|
|
Jaga | |
 | | |
|
|
|
|
|
|
|
|