|
|
|
|
prindi | saada
sõbrale |
kommentaarid e-postile | |
|
|
Regulaarne lennuühendus saartega läheks maksma 11,3 miljonit
|
|
|
|
Regionaalminister Toivo Asmeri kohtus neljapäeval Saaremaa ja Hiiumaa maavanematega, kus selgus et regulaarse lennuühenduse käivitamine läheb maksma 11,3 miljonit krooni aastas.
Kohtumise eesmärgiks oli panna paika uue aasta lennuühenduse skeem ja maksumus. Need andmed peaksid veel sel reedel peaks jõudma rahandusministeeriumisse, ütles eile regionaalministri nõunik Aarne Veedla.
Esialgse kava järgi sõidaks üks lennuk vähemalt viis korda nädalas Hiiu- ja Saaremaale ning ka Ruhnu. Esmaspäeval ja reedel on kavas luua lennuühendus Tallinn-Kärdla mõlemal suunal, sama on plaanis ka Tallinn- Kuressaare lennuliinil. Ülejäänud kolmel päeval lendaks 15 kohaline lennuk liinil Tallinn-Kärdla-Kuressaare-Tallinn, tehes mõnel päeval peatuse ka Ruhnus ja Kihnus. Järgnevatel aastatel peaks dotatsioonide osakaal hakkama järjest vähenema, kinnitas Veedla.
Saare maavalitsus soovib tellida lennuühenduse tänavu 1. oktoobrist kuni 2003. aasta 1. oktoobrini. Sel sügisel tahab maavalitsus seada Tallinnaga sisse kolmel päeval nädalas toimuva lennuühenduse, ühenduse Ruhnuga aga vähemalt ühel päeval nädalas.
Juuli lõpus selgusid kaks ka lennufirmat, kes on huvitatud Kuressaare-Tallinn ja Kuressaare-Ruhnu liinil opereerimisest. Riigihankekonkursil avaldas Air Livonia valmisolekut sõitmaks mõlemal liinil, Avies oli Saare maavalitsusele esitatud pakkumises valmis aga vaid Kuressaare-Tallinn liinil opereerimiseks.
Tallinn-Kärdla lennuliini väljamüüdud piletitest saadud tulu kattis liini eelmise aasta kogukuludest vaid 20 protsenti. Viimati toimis igapäevane lennuühendus Kuressaare ja Tallinna vahel läbi Kärdla 1995. aastal.
|
|
|
 |
|
|
MM/BNS BNS 10-08-2001 |
|
|
|
Jaga | |
 | | |
|
|
|
|
|
|
|
|