|
|
|
|
prindi | saada
sõbrale |
kommentaarid e-postile | |
|
|
Laevakompanii küsib riigilt 40 lisamiljonit
|
|
|
|
Mandri ja saarte laevaühendust korraldav Saaremaa Laevakompanii vähendab järgmisel aastal reiside arvu, kui riik ei tõsta firmale antavat toetust 40 miljoni krooni võrra.
“Kui raha ei ole, siis sõita ei saa,” lausus Saaremaa Laevakompanii tegevdirektor Tõnis Rihvk. “Meie kalkulatsioonide kohaselt oleks dotatsiooni vaja järgmisel aastal suurendada 40 miljoni krooni võrra, sest dollari tugevnemisega on kütuse hind väga palju tõusnud. Kahjuks pole meie võimuses määrata dollari kurssi või mõjutada OPEC-i (naftat eksportivate riikide organisatsioon – toim) otsuseid.”
Rihvki sõnul võib laevakompanii sõltuvalt toetussumma suurusest piirata reiside arvu. “Tuleb vaadata tõele silma, kas reise vähendada või tuleb kardinaalseid meetmeid kasutada,” ütles ta. “Kui ei ole võimalik sõita, siis ei ole võimalik sõita ja kõik.”
Tänavu eraldas riik praamiliikluse toetamiseks 52 miljonit krooni. Rihvk ei osanud öelda, kui palju reise saaks laevakompanii järgmisel aastal teha, kui toetussumma jääks samaks.
Sel nädalal teede- ja sideministeeriumis toetuse üle läbirääkimisi pidanud Saare maavanem Jüri Saar lausus, et toetussumma peaks kindlasti kasvama. “Midagi tuleb ette võtta, kas reise vähendada või piletihinda tõsta. Meie oleme ainult need kannatajad, kes saavad sõita või ei saa,” ütles Saar. Tema sõnul ähvardab laevakompaniid pankrot, kui toetus ei suurene.
Teede- ja sideministeeriumi asekantsler Rene Treial ütles, et ministeerium otsustab laevakompaniile antava toetuse üle pärast seda, kui firma majandustegevust kontrolliv audiitorfirma Pricewaterhouse Coopers on töö lõpetanud.“40 miljonit krooni suurem toetussumma ei tundu uskumatuna, sest laevakompanii asi on küsida, teede- ja sideministeeriumi asi vastu vaielda,” lausus Treial.
|
|
|
 |
|
|
Oliver Rand Meie Maa 02-12-2000 |
|
|
|
Jaga | |
 | | |
|
|
|
|
|
|
|
|