Kolmapäev, 27. september Tee avaleheks |Hakka fänniks!
saarlane.ee
  Kalender
  Kontaktid
  Dokumendid
  Lemmikviited
  Koputaja
  Kasutaja profiil
Uudised
  Saaremaa
  Hiiumaa
  Eesti
  Välismaa
  Uus meedia
  Arhiiv
Kuulutused
Foorum
Kuhu minna?
Mängud
E-kaart
Galerii
Kataloog
I-kaart
Webmail
Naljanurk
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
  E-post Parool .Uus kasutaja | Unustasin parooli
 
  | prindi | saada sõbrale | kommentaarid e-postile |  
  Maakonnaliine soovib teenindada kaks firmat  
  Kohalike bussiliinide opereerimiseks tegid eile pakkumise bussifirmad AS Neomobile ja AS Sareta.
Pakkumise tingimused vőttis maavalitsusest välja kuus bussifirmat, kuid neli neist loobusid.

Konkursitingimuste kohaselt otsib maavalitsus kaheks aastaks operaatorit kolmele liinigrupile – Kuressaare linnaliin (aastane liinikilomeetrite arv 253 300), Lääne-Saaremaa (762 700 km) ja Ida-Saaremaa (1 044 000 km).

Neomobile tegi pakkumise kõigile kolmele liinigrupile, AS Sareta ainult Lääne-Saaremaale, ütles maasekretär Andrus Lulla.
AS Neomobile tegi rahalise pakkumise 2001. aastaks. Koos dotatsiooni ja piletituluga arvestab ta liinide teenindamiseks 21,7 miljonit, sellest linnaliinile 2,9 miljonit, Ida-Saaremaale 11,35 ja Lääne-Saaremaale 7,45 miljonit. AS Sareta pakub Lääne-Saaremaa liinide teenindamise mahuks eeloleval aastal 5,28 miljonit ja 2002. aastal 5,30 miljonit krooni.

Andrus Lulla sõnul tehti konkursi ajal maavalitsusele mitmeid järelpärimisi, samuti vähendas maavalitsus AS-i Sareta taotlusel pakkumisel osalevate ettevõtete nõutavat käibemahtu.

Neomobile juht Kari Makkonen on öelnud, et konkursitingimus, mille kohaselt sõlmitakse vedajaga ainult kaheaastane leping, on vastuolus ühistranspordiseadusega.

“Me leiame, et tegemist on esmakordse riigihankega avaliku teenindamise lepingu sõlmimiseks ühistranspordi seaduse alusel,” ütles Lulla. “Me pole ministeeriumist saanud teistsuguseid ametlikke selgitusi,” põhjendas ta maavalitsuse seisukohta, et konkursi võitjaga sõlmitakse kaheaastane leping.

Esmaspäeval otsustab konkursikomisjon, keda pakkujatest eelistada. Lulla sõnul peavad pakkujate dokumendid olema korras, ta ei välistanud, et kumbki ei vasta konkursi nõuetele. “Siis peame otsima muid võimalusi, et inimesed veetud saaks,” sõnas maasekretär. “Üks variant on olemasolevat lepingut aasta võrra pikendada, teine võimalus leppida kokku mitmete vedajatega üle Eesti, kes tulevad appi. Rahvas igal juhul sõitmata ei jää,” lisas ta.

Saare maakonna 60 liini ja nelja linnaliini teenindab praegu AS Neomobile. Teede- ja sideministeerium eraldas bussitranspordile tänavu dotatsiooni 6,534 miljonit krooni, millele lisandub riiklik őpilastranspordi toetus 2,34 miljonit krooni.
 
  MEHIS TULK Meie Maa 02-12-2000  
 
Jaga | FacebookTwitter  |
 
 
Lisa oma kommentaar
Nimi
E-Post
 
 
 
 
  Otsing Saarlasest
 
<< Dets 2000 >>
ETKNRLP
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
  Kas vaktsineerid end, koroonaviiruse vastu?  
  Jah.  
  Ei.  
  Võibolla.  
  Olen juba vaktsineeritud.  
  Tulemus

Soovita hääletust
 
  Facebook
Neti.ee
Google
Parvlaevade sõidugraafik
Ilmakaart
Krediidipank
Swedbank
SEB
Online raadiod
Lingileht
Saaremaa postiindeksid
 Elo, Loone, Õrne 
© Deevision Webgraphics Kontakt | Reklaam | Screensaver | Rss | Külastajaid 2587 Veebimajutus: www.eq.ee